Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Crissi - 13 februari 2010 22:39

Sista saken för idag.

Ett blockljus med små busiga pongovalpar på.


  



Av Crissi - 13 februari 2010 21:59

Har ju fått ett litet pysselryck, och när jag rotade i mina lådor så hittade jag de här:



Det är små påsklämmor som jag har målat. Det var 5 år sedan jag målade dem. Lite kul att de tittade fram. :) 

  

Av Crissi - 13 februari 2010 21:43

Idag har kreativiteten flödat i Halmstad igen.

Idag har det tillverkats äggkoppar. Eller ja, tillverkats är väl att ta i, men dekorerats i alla fall. :)

Det blev ett set med fyra äggkoppar, temat är givetvis beardisar.


  




Av Crissi - 13 februari 2010 02:54

Har gjort nya duktyngder idag. 
Många duktyngder är så tråkiga, vem vill ha fula plastfrukter hängandes i en snygg duk?  



Resultatet: 

  


  


Av Crissi - 13 februari 2010 02:31

Har gjort tre små askar idag. Alla är först grundmålade i olika färger och sen dekorerade. 


Ask nummer 1: 

En liten handmålad ask med en bearded collie på (vad annars?!). 
Perfekt att ha små hårsnoddar eller annat i. Ca 11,5 cm.

  


Ask nummer 2: 

Den här lådan är störst av de tre, 18 cm lång. 

Gjorde decoupage för fösta gången. Var jätteskoj! Och snyggt blev det (tycker jag i alla fall)! 

  


Ask nummer 3: 

Eftersom det var så väldans skoj med decoulpage så kunde jag inte låta bli att göra en låda till. :) 

Mittenlådan i storleksordningen är nästan 14cm lång. Fick bli en söt kissekatt på den. 

  


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards