Direktlänk till inlägg 13 februari 2010

Äggkoppar

Av Crissi - 13 februari 2010 21:43

Idag har kreativiteten flödat i Halmstad igen.

Idag har det tillverkats äggkoppar. Eller ja, tillverkats är väl att ta i, men dekorerats i alla fall. :)

Det blev ett set med fyra äggkoppar, temat är givetvis beardisar.


  




 
 
Anna-Lena

Anna-Lena

14 februari 2010 18:14

Jag gillar också äggkopparna ! Klämmorna och askarna är också fina.

http://www.breakerbeardies.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Crissi - 25 juli 2011 16:21

        

Av Crissi - 17 juli 2011 14:44

Gillar verkligen det här pappret som är i bakgrunden, så sött. Tack Emelie! :)   Embossad fjäril.     ...

Av Crissi - 16 juli 2011 01:05

En beställning på ett bröllopskort.      Emelie var här i några dagar och scrappade. Jag hade riktigt flow och hann göra en hel del nya kort.       ...

Av Crissi - 16 maj 2011 21:31

En utmaning jag fick av Emelie. Fick en hög med saker som skulle vara med på kortet. Fick så himla fina saker så jag vågade knappt använda dem. :P        ...

Av Crissi - 15 maj 2011 23:38

Var på Mimas scrapträff förra helgen med Emelie. Där är alltid en massa olika roliga utmaningar och tävlingar. Detog i en av tävlingarna med detta kortet, och vann! :) Kortet skulle göras efter en viss skiss, vara dekorerat på alla fyra sidor samt ha...

Ovido - Quiz & Flashcards