Alla inlägg under oktober 2010

Av Crissi - 28 oktober 2010 16:05

Jag har nu hållt på med scrapbooking i 6 månader. :) 

Och jag är här för att stanna. Har verkligen blivit en nörd! 


Här kommer lite nya kort. 


  


  

Samma kort, detaljbild.



  


  

Detaljbild. Glossade fötter på nissen.


  


Ett kort som man öppnar underifrån istället. 


  


  



  

Detaljbild, glossad skylt.



  

En annan vikning på kortet. 


 Man öppnar och stänger med en liten kardborre. 


Det här kortet är beställt till två tvillingpojkar. 


Även dessa är beställda till tvillingpojkarna som fyller tre år. Det skulle vara två tvillingar på dem, så det fick bli två olika magnoliapojkar. Bakgrundspappret är lite skimrande. 



Av Crissi - 19 oktober 2010 20:09

Har börjat göra julkort. Här kommer några.


Julgranskula med glitterdetaljer.


Tomtefar.


Pappret skimrar i guld.


En lite extra sexig tomtetjej.



Har även börjat göra små etiketter att sätta på julklapparna.





                    

Av Crissi - 19 oktober 2010 19:57

Här kommer nya kort.


Detta är ett beställt kort. Det skulle vara till någon som gillar rosor.


Även detta är ett beställt kort. Skulle vara till en tjej som fått en liten flicka. Det fick dock INTE vara babyrosa. Jag gjorde med samma dikt som jag gjorde till lilla Ellen när hon föddes. Tycker den är så himla fin! Har dock inte kunnat hitta vem som har skrivit den...


   

Det här är insidan på samma kort. Fick bli en liten rosa detalj. :P


Tackkort. Utstansade tassavtryck längs högersidan och lackad hund i mitten.


  

Grattis-kort.


  

Detaljbild där man ser att nos o trampdynor är lackade.


Ett höstkort.


Flicka med liten valp.



 




  

Tändsticksask. En kul liten prsent att ge när man går bort.



                    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gillar du mina grejer?

Skicka mig ett mail om du är intresserad av något som jag har gjort.
crissi@tigerbeat.se

Ovido - Quiz & Flashcards