Direktlänk till inlägg 31 januari 2011

Lite vårkänsla.

Av Crissi - 31 januari 2011 15:10

Hög tid att uppdatera med nya kort. 

Kortlagret var verkligen helt tomt efter jul! Men nu har jag så sakta börjat fylla på det igen. Här kommer några nya. 


  

Jag fick massa fina scrapgrejer i julklapp och födelsedagspresent. Så inspirerande!! Och det är så kul att jobba med saker som andra har plockat ihop. Man fastnar lätt i mönster och köper liknande saker. Man missar massa fina saker. Fick bl a massa vårinspiration. 


Har gjort lite påskkort också. Det ska börjas i tid. :) 


Såhär ser det ut när man öppnar det.


Ett påskkort till. 


Och ett sista påskkort. 


Ett kort med ett recept på. 


Päronet har fått lite lack på sig. 


Sen har det blivit två hundkort. Ett med en cocker spaniel. 


och ett med en liten terrier. 


Ett födelsedagskort. 


Detta var en utmaning från Emelie, där jag skulle göra ett kort med tilldelade saker. 


Och sist ett kort med lite olika fjärilar. 




 
 
Elisabeth o de blå

Elisabeth o de blå

2 februari 2011 23:39

Men shit du är så grymt duktig så jag blir rädd! hihi
Hmm ingen risk man kan mäta sig med dig!!!!

Kram

http://merlinomio.wordpress.com

 
Crissi

Crissi

2 februari 2011 23:41

Skitsnack! Klart du kan!
Du gör ju jättefina saker! :)
Men tack för komplimangen.

http://www.lurvtussarna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Crissi - 25 juli 2011 16:21

        

Av Crissi - 17 juli 2011 14:44

Gillar verkligen det här pappret som är i bakgrunden, så sött. Tack Emelie! :)   Embossad fjäril.     ...

Av Crissi - 16 juli 2011 01:05

En beställning på ett bröllopskort.      Emelie var här i några dagar och scrappade. Jag hade riktigt flow och hann göra en hel del nya kort.       ...

Av Crissi - 16 maj 2011 21:31

En utmaning jag fick av Emelie. Fick en hög med saker som skulle vara med på kortet. Fick så himla fina saker så jag vågade knappt använda dem. :P        ...

Av Crissi - 15 maj 2011 23:38

Var på Mimas scrapträff förra helgen med Emelie. Där är alltid en massa olika roliga utmaningar och tävlingar. Detog i en av tävlingarna med detta kortet, och vann! :) Kortet skulle göras efter en viss skiss, vara dekorerat på alla fyra sidor samt ha...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gillar du mina grejer?

Skicka mig ett mail om du är intresserad av något som jag har gjort.
crissi@tigerbeat.se

Ovido - Quiz & Flashcards