Alla inlägg under augusti 2010

Av Crissi - 22 augusti 2010 19:32

Har varit dålig på att uppdatera på sista tiden. Men här kommer en drös med kort jag gjort. Än så länge så är de inte skickade till någon och kan därför köpas.

Priset är: 

1kort för 40kr, eller 

3kort för 100kr. 


Små upphöjda rutor med blommor eller hjärtan. 


 


Insidan.



Ett kort i min nya favoritfärg, petolium. En underbar stämpel på framsidan som jag lånat av Emelie. 


Insidan.




 En helt annan stil. Rosen är lackad med "glossy accent". 

  

Detalj.


 

Det här kortet är en utmaningsuppgift jag fick från Emelie. Jag fick ett kuvert med saker som jag skulle göra ett kort av. Emelie hade gjort ett kort med samma saker och sen kunde vi se hur lika eller olika korten blev varandra.

  

Insidan.


   

Hundtema. =)

   

Hunden sitter upphöjt.


   

Den här utmaningen gjorde jag till Emelie. Det här gjorde jag och så fick hon samma saker att göra ett kort av. Bakgrunspappret är lite luddigt och är kul att känna på. 


Ett grattiskort med en fejkad "söm" runt om. 


  

Detalj. 



En rolig bubblig bakgrund och upphöjda "tags".

 

Den glada humlan.



Flicka med blommor.


"Glossy" på detaljer.



Har ni några andra önskemål så går det alltid att ordna!!



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gillar du mina grejer?

Skicka mig ett mail om du är intresserad av något som jag har gjort.
crissi@tigerbeat.se

Ovido - Quiz & Flashcards