Alla inlägg under september 2010

Av Crissi - 27 september 2010 16:41

I helgen var Emelie här. :D

Älskar när Emelie kommer! Min själsfrände!


Självklart scrappade vi!


Rosa tjej.


Sen blev det lite höstinspirerande kort. Här ett med ett litet troll.


Hösttjej.


Till detta använde jag symaskinen.


Små hundar.               


På söndagen åkte vi ner till Helsingborg för att gå på scrapmässa och scrapträff. Blev massa roliga fynd! Köpte massa snygga stämplar och coola dekorationer!!

Satt hela kvällen igår och monterade stämplar och sorterade dem.

På scrapträffen gjorde jag årets första julkort. Stämplen på kortet köpte jag på mässan.



Julens klassiska färger, rött, grönt och guld.

Jag gjorde det till en tävling där. Man skulle göra efter en speciell mall, sen var det lottdragning bland alla korten. Emelie vann lotteriet! :) Hon vann supersnygga stämplar. Så roligt!

Vi träffade trevligt folk och hade en väldigt bra dag.


Många kort får små deltajer även på insidan, även om jag inte lägger ut bilder på insidorna så ofta. Men här är ett exempel:

Julkortets insida.


     

Av Crissi - 27 september 2010 16:36

Jag har satt ihop ett rasgalleri med alla mina bilder som jag tagit på olika hundraser. Tanken är att det ska växa och bli större och större.

Gå gärna in o kika!

http://picasaweb.google.com/Crissisrasgalleri



Av Crissi - 27 september 2010 16:35

  

För ett tag sedan tog Pippis valpkurs slut.

Jag fixade då presenter till våra två underbara instruktörer. Gjorde även varsitt tackkort till dem.



Av Crissi - 27 september 2010 16:32

Har sytt en liten tröja och en mössa till Andys brors bebis, Ellen. Ellen är nu 8 veckor gammal.

Sydde likadana till syrrans tjej Iris, när hon var liten. :)

Det är så gulligt med så små kläder.



Av Crissi - 27 september 2010 16:29

Två kort gjorda med samma bakgrunspapper.


  



  




Ett kort med andra material och lite annan stil.


  

Av Crissi - 27 september 2010 16:23

Det här kortet gjorde jag till Andy när han fyllde år. :)


  



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gillar du mina grejer?

Skicka mig ett mail om du är intresserad av något som jag har gjort.
crissi@tigerbeat.se

Skapa flashcards