Alla inlägg den 19 april 2010

Av Crissi - 19 april 2010 22:06

Här kommer fortsättningen på kortinlägget. 


Ett kort med tema svart/vitt och silver. 


Hjärtan och den lilla textskylten är upphöjda. 



När jag gjort det svart/vita så kom Emelie med idén att göra ett med röda hjärtan. Då gjorde jag ett kort som inte var exakt lika dant och med rött tema. Måste säga att jag tyckte detta var mycket snyggare! Tack för all härlig inspiration!! 


Även på detta kortet var skylt och hjärtan upphöjda. Det var svårt att få en bild med rätt röd färg. Men den här är ganska nära sanningen.


Jag gjorde ett kort till. Men det kan jag inte lägga ut här ännu. Det ska jag ge bort och vill inte att den personen ska se det innan han/hon får det. :) 

Vill ni titta i Emelies blogg hittar ni den här: http://emelieochpyssel.bloggspot.com 





Av Crissi - 19 april 2010 16:39

I helgen har vi haft pysselträff hos mig. Det var grymt trevligt! Emelie som är värsta scrappingproffset kom upp från Skåneland och hade med sig massa prylar. Hon visade och lärde mig, Fanny och Malin allt möjligt om scrapbooking. Det var grymt roligt och jag föll pladask för det här med att göra egna kort! 

Så nu ska här göras en massa kort! 

Vill du ha ett handgjort specialdesignat kort att ge bort till någon så bara säg till! 


Här kommer resultatet från helgens bravader: 


Först ut är ett födelsedagskort. 


Ett paket i 3D. 


Ett kort med nyckelpigetema. 


 


 En akvarellflicka. 


  


 Roliga pluppar. 




Lägger in fler bilder sen. Måste iväg nu. 


Ovido - Quiz & Flashcards